Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
EU Recruiting / Espana Unida cerca nuovi italiani (ma non solo) Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EU Recruiting / Espana Unida cerca nuovi italiani (ma non solo)

This one is a recruiting thread from the Spanish society called EU (Espana Unida-Union of Spain) that is searching some new or old italians players of Roberts (we are not only italians, so if anyone that speak/understand english want join us can write something in nation chat and we will contact him
    Objectives of our soc are multiple: we love to join pbs (until they are not dead as now -_-), we are trying to create a pvp group (cos Spain need one or two regular pvp group, always), we can help new players without problems through fleets and missions and we are also very present in the economy of our nation (almost all of us have a minimum of one eco toon, minimum emphasized .

Per gli italiani:

A tutti voi giocatori italiani che amate il gioco e che non volete perdere l'opportunitÓ di divertirvi anche in ts, a tutti voi che magari siete presenti nel server in diverse ****oni ma in minoranza, a tutti quelli che vorrebbero avere un gruppo di players per andare insieme in pvp nonchŔ a quelli che amano l'eco ma che non riescono a renderla fruttifera per il solo fatto che sono soli...

Ebbene eccoci (dovrei dire eccoli ma oramai faccio anche io parte della grande famiglia EU ),
    siamo qui per proporre a tutti, nessuno escluso, di joinare la nostra society che da un bel p˛ rappresenta la pi¨ grande nel numero di italiani presenti (si arriva anche a 20 online a volte).
    Conosco gente che era ed Ŕ presente tutt'ora nei pirati (player con cui ho anche giocato, Devils) che per˛ si ritrovano a giocare in 4 o 5 nel migliore dei casi ma purtroppo non sempre con gli stessi obbiettivi.
    Da noi il problema non esiste perchŔ siamo giÓ un bel p˛ e contiamo di aumentare ancora nel numero (speriamo anche grazie a questo thread).
    Siam giocatori flessibili, amiamo il pvp come l'eco, prendiamo parte alle port battles quando possibile riuscendo a portare anche un gruppo pieno (e non parlo di gente che porta navi senza sapere quel che fa, ma parlo di player che hanno esperienza nel gioco, chi pi¨ chi meno).
    Probabilmente la maggior parte di voi starÓ pensando: chi me lo fa fare di rifarmi il personaggio da capo???
    Beh Ŕ stato il mio primo pensiero quando mi Ŕ stato proposto e stavo nei pirati (di lÓ stavo bene ma mi mancava un gruppo fisso), poi per˛ mosso dalla voglia di far baldoria insieme ad altri ho cambiato ****one e rifatto un altro 50 di qua senza troppi problemi visto che mi hanno anche aiutato.
    Posso dirvi che ora sono soddisfatto del gruppo cui faccio parte perchŔ trovo con facilitÓ persone che si aggregano se vuoi fare pvp o epiche...
    Per finire, dopo che al mio solito ho scritto un altro poema (e tutta la soc lo sÓ ), vi lascio dicendovi:
    pensateci su, parlatene coi vostri attuali compagni se ne avete e non fatevi problemi riguardo al livellare il personaggio... l'aiuto non manca
    Per chi volesse potete rispondere qua o mandarmi un messaggio privato in forum.
    Altrimenti ci si vede in mare, il mio attuale nick Ŕ qui sotto nella firma.
    Buon gioco a tutti.
    Zeno

Bhe, che dire, buon fortuna nella vostra impresa (=

Comment

Originally posted by Eul View Post
      Bhe, che dire, buon fortuna nella vostra impresa (=

Ho il piacere di "parlare" con ... ?
      Ho letto qualche tuo post dove rispondevi in italiano ma non conosco il tuo nome in mare...

Comment

STOP IT! This is a german game! Stop talking Balotelli!

Comment

-_-

Originally posted by Ronda Hogg View Post
          Stop the **** spamming of the German part of the game!
          Also seems that Balotelli is like a mascotte now lol (all say huhu you are italian so you know who is Balotelli -_-)
          This one is a recruiting thread so stop spamming, please...

Dai italiani scrivete qualcosa, fateci sapere le vostre opinioni e basta loggare per fare flotte e dobloni... non Ŕ questa la parte divertente del gioco
          Almeno almeno provate a buttarvi nel pvp e scoppiate qualche nave altrimenti rischiate di non scoprire mai la parte bella di potbs
          Last edited by Rayleigh; 07-23-2012, 07:25 AM.

Comment

Originally posted by Ronda Hogg View Post
            Sorry to tell you, mate. If any national label should be put on PotBS it is american.
            FLS is located in Seattle ( http://www.flyinglab.com/ )

Comment

We still recluting new ppls (and experienced too) from every country: we have ppls from Denmark, Holland, France, Germany, Australia, ecc and obviously a lot of Italians too.
              Don't be scared about Italian fast talking on ts (like someone -Kaspar- said, quite 2k words at min), just ask for english
              Join us and we will become stronger together, so ask for any officer of Espana Unida in national chat!

Comment

Originally posted by AndreaD'Oria View Post
                We still recluting new ppls (and experienced too) from every country: we have ppls from Denmark, Holland, France, Germany, Australia, ecc and obviously a lot of Italians too.
                Don't be scared about Italian fast talking on ts (like someone -Kaspar- said, quite 2k words at min), just ask for english
                Join us and we will become stronger together, so ask for any officer of Espana Unida in national chat!

Come on guys Espana Unida recruitment is open and we are more strong now.
                Educated players are welcome, the experience is not important because we can help new players without problems

If someone want join us can call an espana unida officer in nation chat (Spain - Roberts) and we will recruit him/her soon as possible.

Regards

Comment

pls,join them,there isnt enough free movs out there -side note,10k+ points,prime time,and pb not full,FLS recognise,the game is DEAD

Comment

Originally posted by Baldor View Post
                    pls,join them,there isnt enough free movs out there -side note,10k+ points,prime time,and pb not full,FLS recognise,the game is DEAD
                    We dont need more free movs on OS, we need more of the old veterans groups back in game. On Friday evening we had nonstop 6 on 6, that was great, thx GI and others

I dunno if the forum has some influence to the game, but I am sure writing "game is dead" all the time, doesnt improve the situation in any form.

To this Nassau PB, you mean with 10k points: Its good to have not 500 players on wating list who are waiting for invite. THAT was the worst part of being british. So its better with 20. And the result was absolutly satisfying.
                    I recognized that we have a lot of american players here, who shot the points at night or in the morning. But this was allways a problem, nothing new.

Comment

[QUOTE=von Manteuffel;1287733

To this Nassau PB, you mean with 10k points: Its good to have not 500 players on wating list who are waiting for invite. THAT was the worst part of being british. So its better with 20.
                      [QUOTE]

I havent said it is bad,i only say,that you expect more ppl if you have 13k points,not only 20...

about gi,they are cool,they never give up ,many days only puremasters on who run after loosing 1 or start running even without a loss XD even worse when dsl and devils on,and no competition at all

Comment

Originally posted by Baldor View Post
                        pls,join them,there isnt enough free movs out there
                        So.. ur saying u like free movs ah? Funny..

Comment

Originally posted by Eul View Post
                          So.. ur saying u like free movs ah? Funny..
                          free movs are good when you are fighting with the same group for more than an hour because there is no other enemies to tag or they run away

Comment

Working...
                          X