-Please make sure you have verified your forum account email address.
For security reasons logins using your Username is disabled.
-If you created your forum account prior to October 2013 and did not login to that account on the Vanilla hosted forum between June 2015 - July 2018 then all password reset attempts will fail. You can login with "BurningSea.com"(game-account) or you can create a new account to fully access the forum.

delais achat de points

bonjour, j'avais fait l'achat de points burning sea via paypal il y a 3 heures et j'ai encore rien reçu normal ?

merci de votre aide

Comments

• bonjour, j'avais fait l'achat de points burning sea via paypal il y a 3 heures et j'ai encore rien reçu normal ?

merci de votre aide

Translated
    [ hello, I made the purchase of points burning sea via paypal 3 hours ago and I still received nothing normal?

Thank you for your help ]

Envoyez un mail à customerservice@portalusgames.com, et indiquez votre nom CHARACTER et le serveur sur lequel vous êtes (Antigua ou Roberts)

Send an email to customerservice@portalusgames.com, and indicate your name CHARACTER and the server you are on (Antigua or Roberts)
    The Reapers
    Antigua.
  • merci beaucoup de votre aide
  • toujours rien reçu j'ai envoyer en piece jointe la copie de mon paiement paypal et rien ...

c'est pas serieux :/
  • KasparKKasparK (Forum Administrator)
    edited April 7

toujours rien reçu j'ai envoyer en piece jointe la copie de mon paiement paypal et rien ...

c'est pas serieux :/

[still nothing received I send in attachment the copy of my paypal payment and nothing ...

It's not serious :/]

**

Plusieurs facteurs peuvent être en jeu.

C'est le week-end.

Selon la façon dont vous payez via PayPal - le paiement n'a peut-être pas encore été traité

"Certains types de paiement ou paiements provenant de certains pays sont mis en attente par PayPal jusqu'à ce que le paiement ait libéré les banques.Le système ne traitera pas la livraison BSN jusqu'à ce que PayPal dise que le paiement est terminé.Paiements en statut" En attente "ou" En attente " ne recevra pas ses Notes tant que ces statuts ne seront pas résolus. "

Si vous avez déjà contacté Portalus CustomerService, attendez leur réponse (ou la livraison du BSN). Ils vous informeront si vous avez besoin de faire quoi que ce soit.

Several factors can be at play.

It is weekend.

Depending on how you pay via PayPal - the payment may not yet have been processed

"Certain payment types or payments from certain countries are placed on hold by PayPal until the payment has cleared the banks. The system will not process the BSN delivery until PayPal says the payment is complete. Payments in a "Hold" or "Pending" status will not receive their Notes until those statuses are resolved."

If you already have contacted Portalus CustomerService, wait for their reply(or delivery of the BSN). They will inform you if you need to do anything.
    Support your game. Head over to the BSN-store:
    Pirates of the Burning Sea Store
This discussion has been closed.